Käyttöehdot
Rekisteröityminen
Tilauksen tekeminen Top Korun verkkokaupasta ei edellytä rekisteröitymistä. Ensimmäisen tilauksen yhteydessä voit kuitenkin halutessasi:
Rekisteröityä Top Korun asiakasrekisteriin ilmoittamalla nimesi sekä muut pyydetyt tiedot.
Rekisteröityessäsi sinun tulee antaa suostumuksesi, että Top Koru rekisteröi henkilötietosi asiakasrekisteriinsä. Top Korun asiakastiedot ovat luottamuksellisia. Top Koru sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja muille.
Tilauksen sitovuus
Voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme sähköpostitse, kirjeitse tai puhelimitse. Vastaamme puhelintiedusteluihin arkisin klo: 16.00 - 21.00 Puh: 040 572 5892. Sähköpostitiedusteluihin vastaamme 24 h sisällä.
Saat sähköpostiisi ilmoituksen heti, kun tilauksesi on käsittelyssä/lähetyksessä (yleensä seuraavan kahden arkipäivän kuluessa). Kun teet tilauksen, tarkkailethan aina sähköpostiasi. Mikäli et saa sähköpostia tilauksen etenemisestä, tarkistathan myös roskapostisi. Sitova kauppasopimus tulee voimaan, kun Top Koru on sähköpostitse lähettänyt sinulle tilausvahvistuksen.
Sinulla on oikeus sähköpostitse, kirjeitse tai puhelimitse ennen tilauksen toimitusta peruuttaa koko tilaus tai osa tilauksesta. Toimitus on tapahtunut, kun sinulle on toimitettu tilaus tai saat ilmoituksen, että tilaus on noudettavissa postista. Mikäli haluat peruuttaa tilauksen sen jälkeen, kun se on toimitettu, sinun pitää olla yhteydessä asiakaspalveluumme ja sopia tuotteen palautuksesta.
Hinnat
Kaikki hinnat sisältävät arvonlisäveron (ALV 24 %). Voimassa oleva hinta on näkyvissä verkkokaupassa. Voimassa oleva hinta on euroissa (EUR).
Toimitus
Mikäli tuote on varastossamme, on arvioitu toimitusaika yhdestä - viiteen (1-5) arkipäivää. Jos tuote on loppunut tilapäisesti tai kokonaan niin ilmoitamme asiasta viipymättä. Jos tuotteen toimitusaika on normaalia pidempi, on tästä ilmoitus tuotteen esittelysivulle. Myös siinä tapauksessa, jos tuotteella on jostain syystä normaalista ilmoitetusta toimitusajasta pidempi toimitusaika, ilmoitamme siitä viipymättä.
Mikäli haluat tuotteen ehdottomasti tiettyyn päivään mennessä, mainitse siitä erikseen tilauksen teon yhteydessä. Pyrimme huomioimaan toiveesi, mikäli se on mahdollista. Mikäli ostat tuotteita, joille Top Koru on ilmoittanut eri toimitusajat, toimitetaan tilauksesi pisimmän ilmoitetun toimitusajan mukaisesti.
Toimitamme tilatut tuotteet joko kirjeessä suoraan tilauksen yhteydessä annettuun osoitteeseen, postipakettina valitsemaasi postitoimipaikkaan tai pakettiautomaattiin. Top Korun toimitukset tapahtuvat Suomen Postin välityksellä. Kirjetoimituksen hinta on 3,50 € ja tapahtuu pehmustetussa kuplapussissa tai postituskotelossa suoraan ilmoittamaasi osoitteeseen. Jos tilauksesi koko/paino ylittää kirjetoimituksen rajan toimitamme tuotteesi pakettina valitsemaasi postiin. Postipaketin hinta on 5,90 €. Yli 60 € arvoiset tilaukset toimitamme ilman toimituskuluja. Tilauksen voi myös erikseen sovittaessa halutessaan noutaa kivijalkaliikkestämme (Välikatu 1, 06100 Porvoo).
Maksu tapahtuu seuraavia maksutapoja käyttäen:
Klarna Checkout –palvelu
Klarna Checkout –palvelun avulla voit helposti, joustavasti ja turvallisesti tehdä ostoksia netissä.
Tällä hetkellä Klarna Checkout - palvelussa tarjolla olevat maksuvaihtoehdot ovat lasku, tililuotto, korttimaksu, tai suoramaksu pankin kautta.
Käyttämällä Klarna Checkout -palvelua hyväksyt Klarna AB:n (556737-0431, Sveavägen 46, 111 34 Stockholm), käyttöehdot, jotka löydät Maksuehdot valikostamme.
MUUT MAKSUTAVAT
Maksaminen Visa Electron tai Mastercard -kortilla
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Klarna (2247127-6) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Klarna Oy näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Klarna Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatioissa ja palautuksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä Top Koruun.
Maksaminen verkkopankkitunnuksilla
Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Klarna Oy yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.
Palautukset
Sinulla on kuluttajasuojalain mukainen oikeus palauttaa käyttämättömät tuotteet neljäntoista (14) päivän kuluessa tuotteen / tuotteiden vastaanottamisesta, vastaanottamispäivä pois lukien. Palautettavan tuotteen ja tuotepakkauksen tulee olla samassa kunnossa kuin sitä vastaanotettaessa.
Sinun tulee tehdä palautusilmoitus sähköpostitse osoitteeseen info@topkoru.fi tai puhelimitse 040 572 5892 ennen tuotteen palauttamista. Voit palauttaa tuotteen / tuotteet osoitteeseen: Top Koru, Puustellintie 3, 06100 Porvoo. Lähtökohtaisesti kuluttaja maksaa palautuksensa palautuskulut.
Kuljetuksessa rikkoutuneet lähetykset
Toisinaan voi käydä niin, että huolellisesta pakkaamisesta huolimatta postikuljetuksen yhteydessä paketit voivat vaurioitua. Siksi on hyvä jo pakettia noudettaessa tarkistaa sen kunto postivirkailijan läsnä ollessa. Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilattu tuote / tuotteet ovat vaurioituneet, tee postikonttorissa heti asiasta vahinkoilmoitus. Ota tämän jälkeen yhteyttä asiakaspalveluumme sopiaksesi uuden tuotteen toimittamisesta.
Reklamaatio
Mikäli sinulle on toimitettu väärä tuote, tuote on vaurioitunut tms, tulee sinun ilmoittaa asiasta kohtuullisessa ajassa Top Korulle, joko sähköpostitse osoitteeseen info@topkoru.fi, postitse osoitteeseen: Top Koru, Puustellintie 3, 06100 Porvoo tai puhelimitse 040 572 5892. Voit palauttaa virheellisen toimituksen Top Korun antamien ohjeiden mukaisesti. Palauttaminen tapahtuu reklamaation tekemisen jälkeen. Saatuaan palautetun tavaran, Top Koru palauttaa jo mahdollisesti maksetun kauppahinnan viipymättä sinulle.
Ylivoimainen este (Force majeure)
Top Koru ei vastaa siitä, että tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy Top Korun vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, lakosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta Top Korun toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta.
Riitojen ratkaisu
Tästä etäkauppasopimuksesta aiheutuviin riitoihin ja erimielisyyksiin sovelletaan Suomen lakia. Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajanneuvonta.fi).
Top Koru toivottaa mukavia ostoshetkiä!