Top Koru
Etusivu Yritys Toimitusehdot Tietosuoja Ota yhteyttä Kotikutsut
Tuoteryhmät
Valmistajat
Uutiset
03.12.2017
Joulun toimitukset
Tilaathan viimeistään 17.12 tuotteet, jotka haluat ehtivän vielä jouluksi perille. Varmistathan erityisesti nimikoruja tilatessa haluamasi nimen saata...
Lue lisää
19.11.2017
6-vuotissynttärit!
Top Koru viettää 6-vuotissynttäreitä koko viikon 19.-26.11.17. Hyödynnä tilauksesi yhteydessä -15% alennus, koodi 6V-ALE (minimi tilaus 20 eur). Muist...
Lue lisää
Asiakkaalle
Tietosuoja
Yritys
Toimitusehdot
Käyttöehdot
Yhteystiedot
Ota yhteyttä
Uutiset
Käyttöehdot

1. Rekisteröityminen

1.1. Tilauksen tekeminen ei edellytä rekisteröitymistä. Ensimmäisen tilauksen yhteydessä kuluttaja halutessaan kuitenkin voi:

  • a) Rekisteröityä kuluttajana Top Korun asiakasrekisteriin ilmoittamalla nimensä sekä muut pyydetyt tiedot.
  • b) Rekisteröityessään kuluttajan tulee antaa suostumuksensa, että Top Koru rekisteröi henkilötiedot asiakasrekisteriinsä. Top Korun asiakastiedot ovat luottamuksellisia. Top Koru sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja muille.

1.2. Kuluttajan tulee noudattaa erityistä tarkkaavaisuutta ja huolellisuutta verkkokauppaa käyttäessään.

2. Tilauksen sitovuus

2.1. Yhteydenpito osapuolten välillä tapahtuu joko sähköpostitse, kirjeitse tai puhelimitse. Ammattitaitoinen palveleva henkilökuntamme auttaa mielellään myös puhelimitse kaikissa tiedusteluihin ja tilauksiin liittyvissä asioissa arkisin klo. 9.00 -19.00 Puh. 0408286996. Kuluttaja sitoutuu tilauksensa tehtyään tarkkailemaan sähköpostiaan tilausvahvistuksen vastaanottamiseksi.
2.2. Sitova kauppasopimus tulee voimaan, kun Top Koru on sähköpostitse lähettänyt tilausvahvistuksen.
2.3. Kuluttajalla on oikeus sähköpostitse, kirjeitse tai puhelimitse ennen tilauksen toimitusta peruuttaa koko tilaus tai osa tilauksesta. Toimitus on tapahtunut, kun kuluttajalle on toimitettu tilaus tai ilmoitus, että tilaus on noudettavissa postista.
2.4. Kuluttajan tilauksen tekemisen jälkeen ei Top Korulla ole oikeutta muuttaa sopimusehtoja.

3. Hinnat

3.1. Kaikki hinnat sisältävät arvonlisäveron (ALV 24 %). Voimassa oleva hinta on näkyvissä verkkokaupassa. Voimassa oleva hinta on Euroissa (EUR).

4. Toimitus

4.1. Mikäli tuote on varastossamme, on arvioitu toimitusaika yhdestä - viiteen (1-5) arkipäivää. Jos tuote on loppunut tilapäisesti tai kokonaan niin ilmoitamme asiasta viipymättä ja myös, jos toimitusaika on pidempi.
4.2 Ilmoitamme tuotteen esittelysivulla mikäli toimitusaika on olennaisesti muuta kuin kohdassa 4.1 on kerrottu.
4.3. Mikäli tuote halutaan ehdottomasti tiettyyn päivään mennessä, on siitä mainittava erikseen, esim. tilauksen teon yhteydessä. Pyrimme huomioimaan kuluttajan toiveen, mikäli se on mahdollista.
4.4. Mikäli kuluttaja ostaa tuotteita, joille Top Koru on ilmoittanut eri toimitusajat, toimitetaan tilaus pisimmän ilmoitetun toimitusajan mukaisesti.
4.5. Top Koru toimittaa tuotteita vain Suomessa (erikseen sopimalla myös ulkomaille). Kaikki Top Korun toimitukset tapahtuvat Suomen Postin välityksellä. Jos kuluttaja haluaa käyttää eri kuljetuspalvelua niin hinnoista ja ehdoista sovitaan erikseen Top Korun kanssa.
4.6. Top Koru toimittaa tilaamasi tuotteet ilman käsittely- ja toimituskuluja. Tilaukset postitetaan pääosin pehmustetussa kuplapussissa tai postituskotelossa 1. luokan kirjeenä ja tulevat suoraan kotiin tai sitten tilauksen koon/painon vaatiessa postista noudettavana postipakettina. Tilauksen voi myös halutessaan noutaa toimipaikastamme (Kalliomäenkuja 8, Porvoo) tai eri myyntitapahtumista, joihin Top Koru on osallistujana siitä erikseen sovittaessa. 

5. Maksuehdot

5.1. Maksu tapahtuu seuraavia maksutapoja käyttäen:

Maksu pankkipainikkeilla

Checkout maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Käytössäsi on kaikkien pankkien maksupainikkeet. Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Palvelu on maksulaitoslain siirtymäsäännöksen nojalla merkitty Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Checkout on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä palvelu.

Joustoraha palvelu on tarkoitettu kaikille yli 20-vuotiaille suomalaisille yksityishenkilöille ja maksimissaan 1000 euron ostoksiin.

Valittuasi maksutavan kauppiaan tarjoamista vaihtoehdoista, maksutapahtuma siirtyy maksutavan järjestelmään. Hyväksyttyäsi maksun ja palattuasi verkkokauppaan, maksu kirjautuu välittömästi suoritetuksi kauppiaalle. Maksu suoritetaan Checkout Finland Oy:n hallinnoimalle tilille, josta se siirretään kauppiaalle. Turvallista, helppoa ja nopeaa!

Maksut luottokorteilla

Maksuja voi tehdä kaikilla Luottokunnan korteilla. Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja toimittaa tuotteet ostajalle, sekä hoitaa kauppaan liittyvät lakisääteiset ja itse määrittelemänsä muut velvoitteet. Luottokunnan korteilla (Visa, Visa Electron, Mastercard) tehtävissä maksuissa kauppa syntyy asiakkaan ja Suomen Ostolaskut Oy:n (2284303-3) välille, joka on maksun saaja ja Checkout -palvelun virallinen yhteistyökumppani, ja joka tilittää maksun myöhemmin kauppiaalle. Luottokunnan sopimuskumppani asiassa on Suomen Ostolaskut Oy.

6. Palautukset

6.1. Kuluttajalla on oikeus palauttaa käyttämättömät tuotteet neljäntoista (14) päivän kuluessa tuotteen / tuotteiden vastaanottamisesta, vastaanottamispäivä pois lukien. Palautettavan tuotteen ja tuotepakkauksen tulee olla samassa kunnossa kuin sitä vastaanotettaessa.
6.2. Kuluttajan täytyy tehdä palautusilmoitus sähköpostitse osoitteeseen info@topkoru.fi tai puhelimitse (0408286996) ennen tuotteen palauttamista. Kuluttaja voi palauttaa tuotteen / tuotteet osoitteeseen: Top Koru, Kalliomäenkuja 8, 06400 Porvoo. Kuluttaja maksaa palautuksensa palautuskulut.

HUOM! Lävistyskoruilla sekä korvakoruilla ei ole palautusoikeutta johtuen hygieniasyistä, koska palautettua tuotetta ei voi myydä uudelleen (Kuluttajasuojalaki 6:16 § 3 ja 4)

7. Kuljetuksessa rikkoutuneet lähetykset

7.1. Toisinaan voi käydä niin, että huolellisesta pakkaamisesta huolimatta postikuljetuksen yhteydessä paketit voivat vaurioitua. Siksi on hyvä jo pakettia noudettaessa tarkistaa sen kunto postivirkailijan läsnä ollessa. Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilattu tuote / tuotteet ovat vaurioituneet, tee postikonttorissa heti asiasta vahinkoilmoitus. Ota tämän jälkeen yhteyttä asiakaspalveluumme sopiaksesi uuden tuotteen toimittamisesta.

8. Reklamaatio

8.1. Mikäli kuluttajalle on toimitettu väärä tuote, tuote on vaurioitunut tms, tulee kuluttajan ilmoittaa asiasta kohtuullisessa ajassa Top Korulle, joko sähköpostitse osoitteeseen info@topkoru.fi, postitse osoitteeseen: Top Koru, Kalliomäenkuja 8, 06400 Porvoo tai puhelimitse 0408286996. Virheellinen toimitus palautetaan Top Korun antamien ohjeiden mukaisesti. Palauttaminen tapahtuu reklamaation tekemisen jälkeen. Saatuaan palautetun tavaran, Top Koru palauttaa jo mahdollisesti maksetun kauppahinnan viipymättä asiakkaalle.

9. Ylivoimainen este (Force majeure)

9.1. Top Koru ei vastaa siitä, että tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy Top Korun vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, lakosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta Top Korun toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta.

10. Riitojen ratkaisu

10.1. Tästä etäkauppasopimuksesta aiheutuviin riitoihin ja erimielisyyksiin sovelletaan Suomen lakia. Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajanneuvonta.fi).

Top Koru toivottaa mukavia ostoshetkiä!

 

Evolution Solutions Verkkokaupparatkaisu